Menü Bezárás

Tippek, tanácsok

Baxter of California

Márkaprofil: Baxter of California

Fennállásának 50. évfordulóján már a 2000-es évek közepén túllépet a Baxter of California márka. Alapítója, Baxter Finley, nem talált megfelelő férfi bőrápolási termékeket, így felismerve ennek szükségességét, saját termékcsaládot alkotott.

Baxter of California logo

Baxter Finely a márkája által forgalmazott termékeket illetően elkötelezett volt. Az általa életre hívott márka pedig mindig is úttörő szerepet töltött be a férfi szépségápolás piacán. Ha a Baxter of California valamit piacra dobott, az hamar piacvezetővé vált kategóriájában és rendesen megkavarta az állóvizet. Több mint egy évtizede a Baxter Finley Barber & Shop tapasztalt, profi és erős válogatáson átesett csapata jóváhagyásával engedett csak piacra a brand bármilyen terméket.

a Baxter of California története dióhéjban

1965.

Baxter Finley megalkotja a Super Shape termékcsaládot, mivel nem talált kifejezetten férfiak számára fejlesztett termékeket. Megalkotta hát a sajátját.

1970-es évek

A férfi szépségápolás iránti egyre növekvő érdeklődés mind több Baxter of California terméket hív életre bőrápolás, hajápolás és borotválkozás kategóriában

2000.

A Baxter of California hamar piacvezetővé vált Clay Pomade hajformázójával újra beindította a pomádék piacát. Ez idő tájt jelennek meg a waxok is, amelyek a Baxter of California elöljáró szerepét erősítették a férfi szépségápolási piacon.

2005.

születésnapjára a Baxter of California vezető és haladó világpiaci képviselőjévé válik a férfi szépségiparnak. Ebben az is erősíti, hogy stratégiai partnerségre lép világméretű életmód és szépségápolási forgalmazóláncokkal és barbershopokkal.

2010.

A Baxter Finley Barber & Shop megnyitja kapuit a La Cienegán Nyugat-Hollywoodban. Szolgáltatásait a férfi haj- és bőrápolás melletti elköteleződés jegyében alakítja ki.

2012.

Megjelenik és piacvezetővé válik az első alumíniumsó-mentes izzadásgátló, amely felforgatja a piacot.

2014.

A Baxter of California piacra dobja az első, borbélyok által tesztelt és igazolt készítményét, a borotválkozási tonikot.

2016.

Egy évvel a márka 50 éves fennállása után az eredeti Super Shape termékvonal visszatér a Super Shape Skin Recharge Cream formájában.

Napjainkban

A Baxter of California folytatja útját a modern férfi ápoltságát illetően felmerülő igényeinek kiszolgálásával a készítmények modern alapanyagokkal, gondosan kiválasztott értékesítő partnereken keresztül történő értékesítésével.

Lehetőség. Egyszerűség. Hatékonyság.

Gondosan válogatott összetevőkből, alaposan megalkotott receptúrák szerint alkotja meg készítményeit a Baxter of California. Haj- és bőrápolási, valamint borotválkozási termékeinek célja, hogy felszabadítsa belőled legjobb énedet, ami azzá tesz téged, ami vagy. Hogy a lehető legkevesebb erőfeszítéssel hozhasd azt a formát, amely a leginkább magabiztossá tesz téged.

1965. óta biztosítja számodra a Baxter of California felső kategóriás, kiváló minőségű termékeit. Bizonyítva minden egyes elégedett férfival azt, hogy a igényesség, az igény a minőségre nem egyenlő az elbizakodottsággal.

Los Angeles szubkultúrái és a város milleniál fiataljai által inspirálva

Olvass tovább, ha szeretnéd megismerni a férfiakat, akik a Baxter of California márka személyiségét is formálták. Tőlük kapod mindazt, amit a márka képvisel:

Life Lived True – Éld meg az életet a maga valójában

Nem kell olyanná válnod, mint ők, nem kell tartoznod és besorolnod önmagad sehova, hiszen a lényeg, hogy ha nekik, akik ennyire különbözőek, tökéletes választás a Baxter of California, neked is az lehet.

A deszkás

Úgy használják ki a terepviszonyok adta adottságokat, mint senki más. Lehetőséget látnak ott, ahol mások akadályt. Nem követnek szabályokat, alakítják azt. Nincs számukra megfelelő vagy nem elfogadható fogalom a test- és hajápolásban, stílusok terén sem. A legfontosabb számukra, hogy mindig önkifejezők és önmaguk legyenek. Totál mindegy, hogy ez hosszú szakállban vagy borotvált fejben ölt testet. A lényeg a lazaság, a jelen pillanatainak megélése és az, hogy tökéletesen és kényelmesen érezzék magukat a bőrükben.

A kaliforniai skater kedvenc termékei

A szörfös

Ahogy az óceán sem törődik a definiált struktúrákkal, Los Angeles szörfösei sem teszik. Ítélkezéstől, nemi, vallási vagy faji besorolástól és kliséktől mentes, a szabad önkifejezést hirdető szubkultúra az övék. Egyszerű, allűröktől és feleslegesen felkeltett, nem valódi igényektől mentes életet élnek. Külsejük anyagias hivalkodástól mentes, egyszerűen ápolható, igényességük fenntartásához így megerőltető napi rutinokat nem kívánó fazonokat választanak.

Todd, a Los Angeles-i szörfös kedvencei

A zenész

A saját nyelvén kommunikál. Egy olyan távoli világén, amelyet sokan értünk, de kevesen beszélünk. Generációjuk szószólói ők, a nem beárazott, megosztás alapú világ hívei. Külsejükkel is bátrabbak, jóval többet fejeznek ki a bennük rejlő érzésekből és személyiségükből, mint mások.

Kedvencek

A művész

Los Angeles művész szubkultúrája nem is lehetne szerteágazóbb. Gyakran kívülállóként élik életüket. Az elkülönültség érzése azonban nem szorongásból, gátlásból vagy szégyenből merítkezik. Valami olyan táplálja, amit ápolni kell. Felkarolni és és felfedezni. Azért tűnnek ilyennek, mert kategorikusan tiltakoznak a másolás, az utánzás és bármi ellen, ami nem azzal egyenlő, hogy önmagukat mutassák és fejezzék ki.

Az indie

Azokat, akik sziklaszilárdan hisznek önmagukban és abban, ahogyan személyiségüket kifejezik, mindig irigykedő pillantások kísérték. Los Angeles indie fiataljait a város “felett” találod meg, ők azok, akik kitolják a határokat. Sokan nem értik, mit képviselnek, mi hajtja őket, mi indukálja cselekedeteiket. Megjelenésük határozott, letisztultságra és makulátlan ápoltságra, kellemes közérzetre törekszenek.

Los Angeles, indie szubkultúra és Baxter of California

Válaszd ki te is kedvenceidet

Baxter of California termékek