Menü Bezárás

Mi a teendő, ha a csomagom megsérült?

A külső sérülés nem feltétlenül jelenti azt, hogy a csomag tartalma is károsodott. Ennek ellenére, ha véletlenül sérült csomagot kapnál, mindenképpen kérjük, hogy készíts fényképet róla még a kibontás előtt is. Ha ez megtörtént, nyisd fel a csomagot, és készíts róla fotót úgy is, hogy a termékeket még nem vetted ki. Ha a dobozban találsz sérült terméket, kérjük, arról is készíts fényképet.

Az alábbi űrlapon be tudod küldeni nekünk ezt, mi pedig megvizsgáljuk, hogy a mulasztás nálunk vagy a futárszolgálatnál történt, és intézkedünk a kártalanításodról legfeljebb 30 napon belül.

    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

    Külső kép a bontatlan csomagról*

    Kép a csomagról felnyitás után, de még a termékek kipakolása előtt*

    Kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről