Menü Bezárás

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.
  • Számla jellegű hiba

    • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
    • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

    Kapcsolati jellegű hiba

    • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
    • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

    Technikai jellegű hiba

    • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
    • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.