Menü Bezárás

Fizetés folyamata

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe…

Hogyan válthatom be a hűségpontjaimat?

Hűségpontjaidat, amelyet vásárlásaid során szereztél, a kosár oldalon válthatod be. Megszerzett pontjaidat árkedvezmény formájában válthatod be, amennyiben termék található a kosaradban. A Kosár és a Pénztár oldalon is látható…

Hogyan vásárolhatok?

A ferfishop.hu oldalon elektronikus úton rendelhetsz meg termékeket, amelyeket szintén elektronikus úton vagy utánvéttel fizethetsz ki. A csomag eljuttatását az általad megadott címre vagy csomagautomatába…

Mennyi időm van rendezni a díjbekérőt?

Banki előre utalásos fizetési mód választása esetén a rendszer díjbekérőben tájékoztat arról, hogyan tudod rendezni a rendelés összegét banki átutalás formájában. A fizetési határidő a…

Kapok számlát a rendelésemről?

Igen. Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a rendelésedről, amelyet elektronikus formában, a vásárláskor megadott e-mail címedre küldünk. A fizetési módtól függ, hogy mikor kapod…

Melyik fizetési módot válasszam?

Többféle fizetési mód közül választhatsz a pénztár oldalon a rendelésed leadása előtt. Válaszd azt, amelyik számodra a leginkább kényelmes. Bankkártyás fizetés Azonnali bankkártyás fizetési lehetőséget…

Hogyan fizethetem ki a rendelésem?

Rendelésed a pénztár oldalon tudod kifizetni, miután megadtad minden, a szállításhoz szükséges adatodat. Az alábbi fizetési lehetőségek közül válaszhatsz: azonnali bankkártyás fizetés, banki átutalás közvetlenül…