Menü Bezárás

Gyakran ismétlődő kérdések

Kérdéseid merültek fel a szolgálgatással vagy a weboldal használatával kapcsolatban? Összegyűjtöttük neked a gyakran felmerülő kérdéseket és válaszainkat.

Bankkártyás fizetés és biztonság

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún. Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Mastercard Identity Check (ID Check)?

A Mastercard ID Check a Mastercard/Maestro kártyabirtokosok a kártyát kibocsátó banknál beállított olyan egyszeri kódon vagy biometrikus azonosításon (arcfelismerésen, ujjlenyomaton, illetve más emberi tulajdonságon) alapuló biztonsági ellenőrzése, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard ID Check rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa a Visa kártyabirtokosok a kártyát kibocsátó banknál beállított olyan egyszeri kódon vagy biometrikus azonosításon (arcfelismerésen, ujjlenyomaton, illetve más emberi tulajdonságon) alapuló biztonsági ellenőrzése, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

COVID-19 információk

Betartja-e futár és a webáruház a vírusvédelmi előírásokat?

Mi magunk is szigorúan betartjuk a vírusvédelmi előírásokat, és a lehető legkevesebb emberrel találkozunk. A termékek nem érintkeznek senki mással, csak a csomagoló munkatársakkal, mielőtt a dobozba kerülnek. A futárszolgálat érintésmentes házhozszállítást biztosít, és ha elkerülöd a készpénzmentes fizetési módokat, megoldható a csomag lehető legbiztonságosabb átadása.

Biztonságos-e webáruházból rendelnem koronavírus idején?

Mindenképpen, hiszen otthonod biztonságában várhatod a csomagodat, és így elkerülheted az üzletekben a tömeget. Csomagautomatánál pedig szintén biztonságosan átveheted a csomagodat, amennyiben betartod a javasolt távolságot az esetleges többi sorban állótól.

Mit tehetek, ha mégis tartok a fertőzéstől?

Bár mi és a futárszolgálat is mindent megteszünk annak érdekében, hogy védjük vásárlóinkat és munkatársainkat, természetes az aggodalmad, és te is tehetsz biztonságod érdekében. Igyekszünk néhány tippet adni, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a legbiztosabb, ha egészségügyi szervezetek hivatalos ajánlásait követed.

A webáruházi rendelés a kisebb kontaktszám miatt egyébként még így is az egyik legbiztonságosabb vásárlási forma.

Átvételkor mindenképpen viselj orrodat és szádat elfedő arcmaszkot. Javasoljuk, hogy ha mindent szeretnél megtenni teljes biztonságod érdekében, akkor a csomag kibontása közben kerüld az érintkezést az arcoddal, szemeddel vagy száddal. A csomagolóanyagot helyezd el a szelektív hulladékgyűjtőbe és utána moss kezet.

Mivel az egészségügyi szervezetek vizsgálatai alapján a fém, műanyag és papír felületeken néhány nap alatt elpusztul a vírus, csökkentheti aggályaidat, hogy a kézbesítés 2-3 napos átfutási ideje alatt a dobozon belüli áru már biztosan nem érintkezett fertőzött személlyel vagy tárggyal.

A termékek többsége langyos, mosogatószeres vízzel elmosható, amely az egészségügyi szakemberek szerint elegendő a kórokozók elpusztításához. A gyári csomagolásban lévő termékek (pl. eldobható borotva) kibontása és egyenként elmosása nem szükséges (borotvák esetében még veszélyes is), elegendő, ha a külső borítást megtisztítod. Olyan termékek esetén, amelyek képesek elázni, nem javasoljuk a vizes tisztítást.

Ha türelmes vagy, akár azt is megteheted, hogy a kapott csomagot 2-3 napra félreeső helyre elteszed, és csak ezt követően bontod ki.

Csomagolás

Mi a teendő, ha a csomagom megsérült?

A külső sérülés nem feltétlenül jelenti azt, hogy a csomag tartalma is károsodott. Ennek ellenére, ha véletlenül sérült csomagot kapnál, mindenképpen kérjük, hogy készíts fényképet róla még a kibontás előtt is. Ha ez megtörtént, nyisd fel a csomagot, és készíts róla fotót úgy is, hogy a termékeket még nem vetted ki. Ha a dobozban találsz sérült terméket, kérjük, arról is készíts fényképet.

Az alábbi űrlapon be tudod küldeni nekünk ezt, mi pedig megvizsgáljuk, hogy a mulasztás nálunk vagy a futárszolgálatnál történt, és intézkedünk a kártalanításodról legfeljebb 30 napon belül.

    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

    Külső kép a bontatlan csomagról*

    Kép a csomagról felnyitás után, de még a termékek kipakolása előtt*

    Kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    További kép a sérült termékekről

    Mibe csomagolják a rendelésemet?

    Rendelésedet igyekszünk a lehetőségekhez mérten a leginkább környezetkímélő és a termékek szállítása szempontjából a legnagyobb biztonságot nyújtó módon becsomagolni.

    A termékek erős kartondobozba kerülnek, amelyben a megmaradt üres helyeket töltőanyaggal tömjük ki, hogy a termékek maguk ne mozoghassanak, hiszen az ütődés adja a legnagyobb esélyt a károsodásra. Ugyanakkor a doboz széle és az árucikkek között is igyekszünk töltőanyagot elhelyezni, hogy az esetlegesen a dobozt érő külső behatások ne juthassanak el az áruig.

    Előfordulhat, hogy a dobozban megtalálod olyan márkák csomagolásának darabjait, amit nem rendeltél. Ennek az az oka, hogy a hozzánk beérkező csomagolásokat is újrahasznosítjuk töltőanyagként. A dobozban tehát nem szemét található, hanem biztonságot szolgáló kitöltés 🙂

    Kérünk téged, hogy a kicsomagolás után keletkezett hulladékot szelektív módon gyűjtsd.

    Tartozik biztosítás a csomagomhoz?

    Természetesen igen. A futárszolgálat biztosítja a küldeményt.

    Fizetés folyamata

    Bankkártyával fizettem, de nem sikerült a fizetés. Mit tehetek?

    Ritkán előfordul, hogy a bankkártyás rendszer valamilyen okból kifolyólag nem tudta levonni a kívánt összeget és ezért elutasítja a tranzakciót. Ez akkor is előfordulhat, ha mindezek ellenére kaptál SMS-t a bankodtól a levonásról. Ez olyankor történhet, ha a fogadó banknál akad el a fizetés. Természetesen az összeg valójában ilyenkor sem kerül levonásra a számládról.

    Amennyiben elakad a fizetés, vagyis nem teljesül a tranzakció, akkor megpróbáljuk veled felvenni a kapcsolatot és megoldást találni. Akár úgy, hogy a fizetés idejére telefonkapcsolatban maradunk, akár egy másik fizetési mód beállításával.

    Hogyan fizethetem ki a rendelésem?

    Rendelésed a pénztár oldalon tudod kifizetni, miután megadtad minden, a szállításhoz szükséges adatodat.

    Az alábbi fizetési lehetőségek közül válaszhatsz:

    • azonnali bankkártyás fizetés,
    • banki átutalás közvetlenül a bankszámlánkra,
    • utánvétes fizetés.
    Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

    A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, amelynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni a kártya számát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót te indítod el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, amelynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankod zárolja a kártyán. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

    Hogyan válthatom be a hűségpontjaimat?

    Hűségpontjaidat, amelyet vásárlásaid során szereztél, a kosár oldalon válthatod be.

    Megszerzett pontjaidat árkedvezmény formájában válthatod be, amennyiben termék található a kosaradban. A Kosár és a Pénztár oldalon is látható a vásárlási összesítő felett aktuális pontegyenleged, és a Kedvezmény beváltása gomb megnyomásával lenyíló ablakban megadhatod, mennyi pontot szeretnél levásárolni aktuális egyenlegedről.

    A Kosár oldalon ugyanitt találod azt is, hogy az éppen folyamatban lévő rendelésed után hány újabb ponttal gazdagodhatsz majd.

    Hogyan vásárolhatok?

    A ferfishop.hu oldalon elektronikus úton rendelhetsz meg termékeket, amelyeket szintén elektronikus úton vagy utánvéttel fizethetsz ki. A csomag eljuttatását az általad megadott címre vagy csomagautomatába futárszolgálat végzi. A vásárlás feltételeiről, a szolgáltatásról és az aktuális díjszabásról tájékozódhatsz a Vásárlás, szállítás oldalon.

    A rendelés folyamata

    • Nézz körül a webáruházban,
    • Fontos, hogy tájékozódj a leírások és képek alapján arról, hogy termék megfelelő-e számodra. A Részletek/vásárlás gombra kattintva érheted el a termékinformációkat és a vásárlási lehetőséget,
    • A termék aktuális készletének mennyiségét szintén láthatod a termék oldalán. Csak annyit tudsz vásárolni belőle, amennyi aktuálisan elérhető,
    • A kiválasztott termék oldalán megtalálod a mennyiség megadására alkalmas szövegmezőt, de a +/- gombokkal is állíthatod azt – legfeljebb addig a mennyiségig, amennyi az aktuális készlet.
    • A termék kosárba helyezésével kell jelezned a webáruházi rendszernek, hogy te azt a terméket szeretnéd megvásárolni. Ha szeretnéd, folytathatod az oldal böngészését vagy más termékek kosárba helyezését.
    • Amikor úgy érzed, végeztél a vásárlással, keresd fel a Kosár oldalt, ahol még egyszer áttekintheted a rendelésed. Eltávolíthatsz termékeket, csökkentheted vagy növelheted egy adott termék megvásárolni kívánt darabszámát (a készlet erejéig).
    • A kosárban már kiválaszthatod, milyen kézbesítési módot szeretnél (bővebben a kérdések-válaszok Szállítás részében). Ezt később a pénztár oldalon még módosíthatod.
    • Sajnos előfordulhat, hogy a kosárban tartott termékeid darabszáma időközben lecsökken, mert más megvásárolta azt.
    • Ha végeztél a kosarad rendezésével, lépj tovább a pénztárhoz. Ott még egyszer módosíthatod a kézbesítés módját, illetve itt választhatod ki, hogy milyen fizetési módot szeretnél választani (bővebben a kérdések-választok Fizetés részében).
    • Add meg számlázási és szállítási adataidat, hogy elérhessünk és kézbesíthessük rendelésed.
    • A vásárlási folyamat végén, a rendelés leadása előtt még el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket.
    • Ha mindezzel megvagy, a rendelés elküldése következik, és már majdnem készen is vagy. Ha bankkártyás fizetést választottál, akkor még meg kell adnod a fizetéshez szükséges adatokat. Egyéb fizetési mód esetén a rendszerünk tájékoztat arról, mik a következő lépések.

    A vásárláskor megadott összes személyes adatodat a törvényi előírásoknak megfelelően védjük és kezeljük. Bankkártya adataid nem jutnak el hozzánk sem. A vásárláskor a közted és köztünk létrejövő elektronikus szerződés részleteiről itt tájékozódhatsz.

    A rendelés feldolgozásának minden lépéséről a megadott e-mail címeden vagy telefonszámodon értesítünk, valamint nyomon követheted bármikor a felhasználói fiókodban a rendelések fülön.

    Kapok számlát a rendelésemről?

    Igen.

    Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a rendelésedről, amelyet elektronikus formában, a vásárláskor megadott e-mail címedre küldünk. A fizetési módtól függ, hogy mikor kapod azt meg. Bankkártyás fizetés esetén a fizetés teljesülésének pénzügyi ellenőrzése után, átutalás és utánvét esetén pedig akkor, amikor csomagodat átvetted.

    Ha cégként rendelsz, akkor a hatályos jogszabályok értelmében meg kell adnod adószámodat is a rendeléskor.

    Melyik fizetési módot válasszam?

    Többféle fizetési mód közül választhatsz a pénztár oldalon a rendelésed leadása előtt. Válaszd azt, amelyik számodra a leginkább kényelmes.

    Bankkártyás fizetés

    Azonnali bankkártyás fizetési lehetőséget kínálunk rendelésed ellenértékének rendezésére. Ez esetben bankkártyád számának és adatainak (lejárati idő, titkos kód) megadásával a rendelésedet azonnal kifizetheted, és nincs más dolgot, mint várni a csomagod érkezését.

    A bankkártyás fizetést a Paylike biztonságos online fizetési rendszerén keresztül szolgáltatjuk, és a bankkártya adatok nem jutnak el hozzánk, mindössze az összeg.

    Banki előre utalás

    Ha nem rendelkezel bankkártyával vagy nem szeretnéd azt használni a fizetéskor, választhatod az átutalásos fizetési módot. Ekkor díjbekérőt küldünk a rendelés leadását követően, amely tartalmaz minden adatot, amik szükségesek ahhoz, hogy a rendelésed ellenértékét e-bankodon keresztül vagy akár bankfiókban indított átutalási megbízással rendezhesd.

    A díjbekérő kifizetésére 8 napos fizetési határidő áll rendelkezésre. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a csomagod összekészítését csak az összeg beérkezését követően kezdjük meg, így minél előbb utalsz, annál hamarabb érkezik meg a csomagod is.

    Utánvét

    Utánvétes fizetési mód választása esetén a rendelésedet csak az átvételkor kell kifizetned. (Utánvétes fizetési lehetőség csak bruttó 5 000 Ft kosárérték felett elérhető.) Ezt megteheted a futárnál készpénzben vagy bankkártyával. Ha csomagautomatába kéred a kézbesítést, az utánvétet ott csak bankkártyával végezheted el. Egyéb átvételi pontokon (pl. csomagpontok) készpénzben biztosan tudsz fizetni, a bankkártyás fizetési lehetőség egyes csomagpontokon nem elérhető, ezért a biztonság kedvéért készülj megfelelő mennyiségű készpénzzel.

    Tájékoztatunk, hogy az utánvétes fizetés esetén felárat számítunk fel, amelynek aktuális mértékéről tájékozódhatsz a szállítási feltételek oldalon, illetve a rendelés leadásakor a fizetési módok kiválasztásánál kaphatsz információt.

    Mennyi időm van rendezni a díjbekérőt?

    Banki előre utalásos fizetési mód választása esetén a rendszer díjbekérőben tájékoztat arról, hogyan tudod rendezni a rendelés összegét banki átutalás formájában.

    A fizetési határidő a díjbekérő megérkezésétől számított 8 naptári nap (a hétvégék és az ünnepnapok is beleszámítanak). A csomag összeállítását az összeg beérkezését követően kezdjük meg, így minél előbb utalsz, annál hamarabb érkezik meg a rendelésed.

    Ha a fizetési határidőig nem érkezik be rendelésed összege, akkor sajnos a rendszerünk törli azt a fizetési kötelezettséggel együtt. Az esetleges törlésről mindenképpen értesítést küldünk.

    Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

    Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, amelynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

    Mit jelent a foglalás?

    A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, amelyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

    Hűségprogram

    Hogyan válthatom be a hűségpontjaimat?

    Hűségpontjaidat, amelyet vásárlásaid során szereztél, a kosár oldalon válthatod be.

    Megszerzett pontjaidat árkedvezmény formájában válthatod be, amennyiben termék található a kosaradban. A Kosár és a Pénztár oldalon is látható a vásárlási összesítő felett aktuális pontegyenleged, és a Kedvezmény beváltása gomb megnyomásával lenyíló ablakban megadhatod, mennyi pontot szeretnél levásárolni aktuális egyenlegedről.

    A Kosár oldalon ugyanitt találod azt is, hogy az éppen folyamatban lévő rendelésed után hány újabb ponttal gazdagodhatsz majd.

    Hogyan vehetek részt a hűségprogramban?

    A FérfiShop.hu hűségprogramjában vásárlásoddal automatikusan részt veszel. Alapesetben minden elköltött 100 Ft után jár egy hűségpont, amelyet jóváírhatsz következő vásárlásaid összegéből. Érdemes résen lenni, mert időnként extra hűségprogram kedvezményekkel lepünk meg téged.

    Honnan tudom, mennyi hűségpontom van?

    A Kosár és a Pénztár oldalon is látható a vásárlási összesítő felett aktuális pontegyenleged

    Kártyalefogadás

    Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

    Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

    Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

    Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

    Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

    Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

    Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

    A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

    Sikertelen fizetések és teendők

    Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

    A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

    Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

    A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

    Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

    Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

    Kártya jellegű hiba

    • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
    • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
    • A kártyahasználat tiltott.
    • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
    • A kártya lejárt.
    • Számla jellegű hiba

      • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
      • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

      Kapcsolati jellegű hiba

      • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
      • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

      Technikai jellegű hiba

      • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
      • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
    Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

    Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

    Szállítás

    Honnan tudom, hogy éppen mi történik a rendelésemmel?

    Rendelésed állapotának fontosabb változásairól automatikus rendszerüzenetben értesítünk a vásárláskor  megadott e-mail elérhetőségeden. Amint a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, onnantól tájékoztatnak az átvérelről e-mail vagy a megadott telefonszámodra küldött SMS formájában.

    Rendelésed állapotát bármikor ellenőrizheted az oldalra bejelentkezve a Saját fiókodban.

    Hogy mit jelentek az egyes rendelésállapotok, arról a Vásárlás, házhozszállítás oldalon találhatsz részletesebb leírást.

    A rendeléseid állapota
    Szállítási információk

    Mi a teendő, ha a csomagom megsérült?

    A külső sérülés nem feltétlenül jelenti azt, hogy a csomag tartalma is károsodott. Ennek ellenére, ha véletlenül sérült csomagot kapnál, mindenképpen kérjük, hogy készíts fényképet róla még a kibontás előtt is. Ha ez megtörtént, nyisd fel a csomagot, és készíts róla fotót úgy is, hogy a termékeket még nem vetted ki. Ha a dobozban találsz sérült terméket, kérjük, arról is készíts fényképet.

    Az alábbi űrlapon be tudod küldeni nekünk ezt, mi pedig megvizsgáljuk, hogy a mulasztás nálunk vagy a futárszolgálatnál történt, és intézkedünk a kártalanításodról legfeljebb 30 napon belül.

      A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

      Külső kép a bontatlan csomagról*

      Kép a csomagról felnyitás után, de még a termékek kipakolása előtt*

      Kép a sérült termékekről

      További kép a sérült termékekről

      További kép a sérült termékekről

      További kép a sérült termékekről

      További kép a sérült termékekről

      Tartozik biztosítás a csomagomhoz?

      Természetesen igen. A futárszolgálat biztosítja a küldeményt.

      Ügyfélszolgálat

      Segítségre van szükségem a rendeléshez. Kihez fordulhatok?

      Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre munkanapokon 9-17 óra között bármilyen kérdés vagy segítség megválaszolásában.

      Keress minket a Kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségeinken, vagy írj nekünk Messengeren.

      Ha úgy látjuk a veled folytatott beszélgetés közben, hogy gyorsabb a telefonos megbeszélés, akkor természetesen számod megadása után szívesen felhívunk.

      Vásárlás

      Hogyan vásárolhatok?

      A ferfishop.hu oldalon elektronikus úton rendelhetsz meg termékeket, amelyeket szintén elektronikus úton vagy utánvéttel fizethetsz ki. A csomag eljuttatását az általad megadott címre vagy csomagautomatába futárszolgálat végzi. A vásárlás feltételeiről, a szolgáltatásról és az aktuális díjszabásról tájékozódhatsz a Vásárlás, szállítás oldalon.

      A rendelés folyamata

      • Nézz körül a webáruházban,
      • Fontos, hogy tájékozódj a leírások és képek alapján arról, hogy termék megfelelő-e számodra. A Részletek/vásárlás gombra kattintva érheted el a termékinformációkat és a vásárlási lehetőséget,
      • A termék aktuális készletének mennyiségét szintén láthatod a termék oldalán. Csak annyit tudsz vásárolni belőle, amennyi aktuálisan elérhető,
      • A kiválasztott termék oldalán megtalálod a mennyiség megadására alkalmas szövegmezőt, de a +/- gombokkal is állíthatod azt – legfeljebb addig a mennyiségig, amennyi az aktuális készlet.
      • A termék kosárba helyezésével kell jelezned a webáruházi rendszernek, hogy te azt a terméket szeretnéd megvásárolni. Ha szeretnéd, folytathatod az oldal böngészését vagy más termékek kosárba helyezését.
      • Amikor úgy érzed, végeztél a vásárlással, keresd fel a Kosár oldalt, ahol még egyszer áttekintheted a rendelésed. Eltávolíthatsz termékeket, csökkentheted vagy növelheted egy adott termék megvásárolni kívánt darabszámát (a készlet erejéig).
      • A kosárban már kiválaszthatod, milyen kézbesítési módot szeretnél (bővebben a kérdések-válaszok Szállítás részében). Ezt később a pénztár oldalon még módosíthatod.
      • Sajnos előfordulhat, hogy a kosárban tartott termékeid darabszáma időközben lecsökken, mert más megvásárolta azt.
      • Ha végeztél a kosarad rendezésével, lépj tovább a pénztárhoz. Ott még egyszer módosíthatod a kézbesítés módját, illetve itt választhatod ki, hogy milyen fizetési módot szeretnél választani (bővebben a kérdések-választok Fizetés részében).
      • Add meg számlázási és szállítási adataidat, hogy elérhessünk és kézbesíthessük rendelésed.
      • A vásárlási folyamat végén, a rendelés leadása előtt még el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket.
      • Ha mindezzel megvagy, a rendelés elküldése következik, és már majdnem készen is vagy. Ha bankkártyás fizetést választottál, akkor még meg kell adnod a fizetéshez szükséges adatokat. Egyéb fizetési mód esetén a rendszerünk tájékoztat arról, mik a következő lépések.

      A vásárláskor megadott összes személyes adatodat a törvényi előírásoknak megfelelően védjük és kezeljük. Bankkártya adataid nem jutnak el hozzánk sem. A vásárláskor a közted és köztünk létrejövő elektronikus szerződés részleteiről itt tájékozódhatsz.

      A rendelés feldolgozásának minden lépéséről a megadott e-mail címeden vagy telefonszámodon értesítünk, valamint nyomon követheted bármikor a felhasználói fiókodban a rendelések fülön.

      Hogyan vehetek részt a hűségprogramban?

      A FérfiShop.hu hűségprogramjában vásárlásoddal automatikusan részt veszel. Alapesetben minden elköltött 100 Ft után jár egy hűségpont, amelyet jóváírhatsz következő vásárlásaid összegéből. Érdemes résen lenni, mert időnként extra hűségprogram kedvezményekkel lepünk meg téged.

      Honnan tudom, hogy éppen mi történik a rendelésemmel?

      Rendelésed állapotának fontosabb változásairól automatikus rendszerüzenetben értesítünk a vásárláskor  megadott e-mail elérhetőségeden. Amint a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, onnantól tájékoztatnak az átvérelről e-mail vagy a megadott telefonszámodra küldött SMS formájában.

      Rendelésed állapotát bármikor ellenőrizheted az oldalra bejelentkezve a Saját fiókodban.

      Hogy mit jelentek az egyes rendelésállapotok, arról a Vásárlás, házhozszállítás oldalon találhatsz részletesebb leírást.

      A rendeléseid állapota
      Szállítási információk

      Nem találom a terméket, amit keresek

      A ferfishop.hu webáruházban megtalálható termékek mind az aktuális, megrendelhető árukészlet részét képezik. Ami itt nem található meg, az sajnos aktuálisan éppen nem rendelhető.

      Ha szeretnél javaslatot tenni forgalmazandó termékekre, az alábbi űrlapon megteheted:

        A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

        Segítségre van szükségem a rendeléshez. Kihez fordulhatok?

        Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre munkanapokon 9-17 óra között bármilyen kérdés vagy segítség megválaszolásában.

        Keress minket a Kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségeinken, vagy írj nekünk Messengeren.

        Ha úgy látjuk a veled folytatott beszélgetés közben, hogy gyorsabb a telefonos megbeszélés, akkor természetesen számod megadása után szívesen felhívunk.